mandag 25. januar 2010

Jeg har laget meg en blogg!

Dette er det aller, aller, aller første innlegget i min splitter nye blogg, og jeg gleder meg veldig til å vise fram det jeg fordriver tiden med - Nemlig håndarbeide, snekring, maling og mye mer!

Valget av tittelen på bloggen kommer av at tvillinger gir dobbel glede, og tvillinger er det flere av i familien min i alle generasjons-ledd. Selv er jeg ikke tvilling, men om jeg en gang i framtiden blir gravid igjen, er det en stor sjanse for at jeg kan bli mor til tvillinger.

Og er det da ikke best å være forberedt? Jeg tror det er like greit å være forberedt på det meste, og lar denne bloggen vise fram det jeg lager til tvillinger, det være seg mine framtidige barn eller andres.

Med vennlig hilsen Saphire


This is the very, very, very first post in my brand new blog, and I am very excited to show you what I spend time on doing - namely crafts, knitting, carpentry, painting and much more!
The choice of the title of the blog is because twins provide double joy, and there are several twins in my family in every generation. Although I am not a twin myself, but if I get pregnant again sometime in the future, there is a big chance that I may become the mother of twins.


And is it not best to be prepared? I think it is just as well to be prepared for the most, and will let this blog show you what I make to my future children, twins of mine or other children.

Sincerely Saphire

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hjertelig velkommen til min blogg, og tusen takk for din kommentar/tilbakemelding! :))