torsdag 9. desember 2010

Til mine lesere..!

Jeg ser av statistikken på bloggen her at jeg har lesere fra store deler av verden, og siden jeg synes det er morsomt kunne jeg tenke meg at de utenlandske leserne også burde kunne lese hva som står her. Jeg har derfor prøvd ut Google oversetter på noen av innleggene.

Bloggen her har lesere fra blandt annet Norge, USA, Danmark, Sverige, Canada, Mexico, Finland, Kroatia, Nederland og Russland.

I see of the statistics on the blog here that I have readers from many parts of the world, and since I think it's fun, I could imagine that the foreign readers also should be able to read what is written here. That is why I have tried the Google translator on some of my postings.

This blog has readers from Norway, USA, Denmark, Sweden, Canada, Mexico, Finland, Croatia, Netherlands and Russia.

Må innrømme at Google ikke oversetter helt perfekt, men med noen små rettelser her og der, så går det egentlig ganske greit tror jeg..

I have to admit that Google does not translate completely perfect, but with a few minor corrections here and there, it will work out really quite nice I think ..

Så hva tror dere, fungerer dette greit eller skal vi bare droppe det?

So what do you think, does this work okay or should we just drop it?

Med vennlig hilsen / Sincerely

Saphire

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hjertelig velkommen til min blogg, og tusen takk for din kommentar/tilbakemelding! :))